Tidsfördriv...

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till det numret som står innan frågan och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

Sms nr: 3
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Ja lagar mat just nu. Asså, är halsen fortfarande kass eller? (fast jag har ju ingen pojkvän nu dårå..)

Sms nr: 8
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är hemma hos Kim just nu men kommer om någon minut

Sms nr:1
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
jag fick detta iaf. Okej, gå dit imon då å storhandla då. :P Det blev pommes och korv idag. Svin gött! ;)

Sms nr: 16
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nä, det tror jag inte! Allvarligt?

Sms nr: 11
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Smörgås, ja, ja, okej äter ni då?

Sms nr: 20
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Läget då?

Sms nr: 13
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jaha okej. Men hör av dig när du kmr hem. Så ja vet att du är hemma. :) Kram så länge

Sms nr: 4
8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej! Vad gör du?

Sms nr: 7
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Gött o vara hemma va?

Sms nr: 18
10. Din romantiska replik?
Måste ja säga till? Det e ju bara ringa eller smsa o säga att du kmr o hälsar på. Inga problem. Lr?

Sms nr: 21
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jaha okej, va skoj! :D då får ni ha så skoj då. Så hörs vi

Mäh, jag fick ju inga roliga svar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0