Tråkigt brukar resultera i detta...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Fan, jag hinner inte sminka mig. Men om jag skyndar mig som  f a n  så kan jag ändå lägga på lite under ögonen.. och kanske kajal. Men mascaran får jag ta på jobbet. Typ.. (vaknade liiiite sent)

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Ehm, några kronor går alltid att skrapa ihop från handväskan.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pappa. Så hipp är jag.

4. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Men jag vet inte.. någon favoritlåt. Just nu använder jag mig i alla fall av MGMT - Kids

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett mörklila linne och en svart farfarströja :)

6. Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig just nu.. men tidigare idag så var det Adidas.

7. Vad gjorde du vid midnatt?
Försökte sova. Spelade nog mobilspel.. eller borstade tänderna för att snart sova.

8. Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
"Hej!  Din faktura med nr 504546541345498 finns nu på Mina sidor. Bla bla bla...."

9. Vilket uttryck använder du mest?
Använder många olika.. i alla fall, mäh, asså?, liksom, grejen är, det roliga är..

10. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Haha, ja, det är väl mitt ex då kanske.. alltså, jag har inte sagt det på evigheter.

11. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Figaro hoppade upp i mitt knä förut när jag satt på toa. ♥

12. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga, om inte socker kan räknas in. :P

13. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga.

14. Din värsta fiende?
Du! Nej, men.. ;P

15. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på Linda och mig, en utebild.

16. Vad var det senaste du sa till någon?
"Hej sötis" till mina katter. Haha, gud så patetiskt.. jag pratar med mina katter. :P

17. Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Hehe, näe. :P

18. Senaste låten du lyssnade på?
Lyssnar på Lars Winnerbäck - "En svår och jobbig grej" just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0