Om igår.

Försöker komma på någon rolig hälsningsfras men fastnar för morsning. Så... Hej och morsning på er!

Igår var jag på mitt kusins dop.
Mathilas pappa.. alltså min mosters man har en dotter som är lika gammal som mig. Så igår efter dopet drog vi ut. Först skulle det bara bli jag, Linda och Therese men så blev det helt plötsligt mer folk.

För att räkna in alla: Jag, Linda, Therese, Magnus, Kim, Joel, Robin, Henke, Einar, Camilla, Markus & William. Sen var det två till med.. David och hans flickvän.. Det var väldigt kul att vi blev så många eftersom det inte sker så ofta. Jag hade himla kul, som sagt. Jag hoppas att Therese hade kul hon med och inte blev helt rädd för oss. Vi är ganska normala i vanliga fall. Eller, det var nog en lögn. Men igår var vi kanske lite extra onormala. Jag vet inte.
 Det får bli igen snart, fast då kanske gå till Frimis eller nåt? Så vi kan dansa! :D vad sägs om det?

Nu ska jag faktiskt ta mig en powernap som heter duga och sen kommer de utlovade bilderna från igår. Puss & kram på er! ♥

ps; ursäkta min osammanhängande text. Jag skyller på gårdagen.

Kommentarer
Postat av: moster Sari

Kul att ni hade roligt igår :O)....väntar på bilder :P



puss moster

2009-08-23 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0