Utkast: God morgon! ...

God morgon! Eller vad man säger...

Jag är faktiskt inte nyvaken.. har precis ätit lunch.. samma som igår. Så Michelle, jag lägger upp ett kort senare.

Blev en rolig kväll igår! Vi firade ju Mange som fyller år idag.. blev en sväng till Harrys. Första gången jag var där faktiskt. Men kul var det! :) Jag beställde "happy birthdaylåten" till tolvslaget. Då var hela gänget uppe och sjöng för han.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir människa igen.

Om några timmar ska jag med tåget till Göteborg. Det ni! Jag och Linda drar iväg på en lite spontanresa. Vi fick tag på sista minutenbiljetter, asbilligt! Kommer hem på söndag igen.

Om jag hinner så lägger jag upp lite bilder från igår. Puss & kram så länge

______________________________

Jaha, här hamnade visst inlägget som försvann.. ni kan ju läsa båda om ni vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0