Onsdag

Hej hej! :)

Är glad idag.. är väl glad nästan varje dag men idag är jag lite sådär extra glad. Vet inte varför men det kan ha att göra med att jag slutade tidigt idag eftersom ordinarie började jobba igen. Så fick en hel eftermiddag ledig!

Och gissa vad jag gjorde då? :)

Jo, jag iväg till frisören och klippte mig. Så nu är jag alltså nyklippt. Blev nöjd med! Blev bra i alla fall när hon stylade det.. men sen ska jag försöka göra likadant imorn, får se hur det går. Tänkte ta en bild förut men då dog kameran precis. Så ni får se lite senare i kväll tänkte jag, om det är okej med herrskapet? ;P

Är hemma nu sen några timmar och sitter faktiskt och äter en tallrik med ravioli. Gottigt värre ;P

Finns väl gdare saker om man säger så..men det är inte lika äckligt som champinjoner.

Aja, nu trallar jag iväg.

Ska sätta mig och titta på tv en stund kanske. Det har jag ju inte gjort på hundra år ungefär. Är det nåt bra på tv ikväll?
Nej, så får det allt bli. Vi ses senare och då kommer det en bild på håret! :)

Kram & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0