091211

Känner att det var år och dar sen jag gjorde den här listan. Men nu kommer den igen! :)

-Humör:
Känner mig glad men lite ensam.
-Borde: Jag borde ringt a-kassan. Häromdan fick jag hem tre kuvert från dem. Samma ställe. Massa konstiga saker så måste ringa och fråga vad sjutton som händer.
-Klädsel: Just nu så har jag faktiskt bara på mig trosor och bh men ska klä på mig så snart hudkrämen torkat in i huden.
-Frisyr: Som sagt nyduschad. Så vet inte om man kan kalla det frisyr än.
-Planer: Dra ut med folket. Till Liquid.
-Låt: Håkan Hellström - Kom igen Lena (spotifylänk)
-Vill ha: some löv.
-Sjuka: Ont i svanken. Fortfarande sen brottningen.
-Beroende: äppelkaka?
-Saknad: Oscar.
-Fundering: Det är så deprimerande att det är mörkt hela tiden. Varför ska det vara så jävla mörkt ute för??
-Citat: Låttext:                                 
men bryt inte ihop nu
du är bara en av många
människor jag drömt om

och du kan inte fånga mig
och jag kan inte fånga dig
för jag vet att hela stan
vill ha dig

det är sant!


-Roliga: Hm, att jag ska träffa vänner!
-Tråkiga: Att jag har haft sjukt tråkigt idag.
-Person: Hm, jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0