091216

-Humör: Är trött.
-Borde: Jag skulle ringa VC och a-kassan och allt det har jag redan gjort.
-Klädsel: Täcke.
-Frisyr: Uppsatt i en slarvig toffs.
-Planer: Ta det lugnt.
-Låt: Håkan Hellström - Kom igen Lena (spotifylänk)
-Vill ha: Åh, en städhjälp.
-Sjuka: Mår illa.
-Beroende: Inget alls.
-Saknad: Min familj.
-Fundering: Någon som är på att åka pulka??
-Citat: ---
-Roliga: Att vakna?
-Tråkiga: Att jag inte har något att göra.
-Person: Killen på a-kassan. Sjukt trevlig var han och väldigt serviceminded.

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Men gud va skönt att höra :)

Det är så kul att få lite positiv feedback :)



Kram på dig Love

2009-12-16 @ 12:10:59
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0