Jag är rätt normal. Faktiskt.

Hej hej och god middag! :)

Jag gick upp vid cirka tio idag. Tog en promenad och solade. Alltså i solarium, inte ute. För där är det ju kallt. Fy på mig. Vet det inte alls är nyttigt för huden men jag kände mig så himla blek och tråkig. Det är första gången jag gör det på flera år så.. och kommer väl dröja år innan jag gör det igen.

Well well. Gick till Ica och handlade lite smågrejer som var slut hemma. Nu sitter jag hemma igen, håller på och laddar upp bilder på bilddagboken. När jag sitter och väntar på att bilderna ska komma upp har jag liiiite tråkigt. Se resultatet av det nedan. ;P


Ja, jag ställer mig samma fråga som säkert ni ställer er just nu. "vad sjutton skulle jag göra utan min kära webcamera?"

och nej, jag har inget smink på mig.. so be kind. Nu ska jag powernapa. Förresten.. är det årets sista dag idag? sjukt otaggad är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0