Göteborg och Oscar

hej på er! :)

Nu är jag hemma i Örebro igen efter en helg i Göteborg. Väntar på Oscar som kommer med tåget efter mig. Vi fick inte platser på samma tåg och konduktören kunde inte alls låta Oscar åka med på mitt tåg. Regler är till för att brytas?
Hans tåg fick stanna i Alingsås för det var nåt som hade hänt. Så fick han åka buss till Vårgårda. Blev lite irriterad faktiskt, för han hade ju ändå en biljett till tåget som gick efter. Förstår att det finns regler och så men lite snälla kan dom väl vara? Skitsamma.. han är snart här nu.

Har haft en riktigt mysig helg. Först tänkte vi gå på Liseberg och kika och sen äta på en restaurang men vi båda var så trötta att vi inte orkade åka någonstans. Stannade hos O där han lagade tvärätters till mig (och han såklart).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0