Kims födelsedag


Haha, jag hade lite tid över igår när jag var klar och väntade på Linda. (Notera att JAG. VÄNTADE. PÅ. LINDA.) Hur som helst. Såhär brukar det se ut när jag tar kort på mig själv. Tar cirka tjugo bilder och sen får man ta bort 80% för de blir förjävliga.

Anyway.

När Linda var färdig så begav vi oss mot Kim. Där var det förfest i någon timme eller två tills vi drog till Strömpis. När vi kom dit så var det rätt dåligt med folk men efter ett tag var den riktigt mycket folk där. I alla fall vad jag tyckte. Och märkte.

När Strömpis stängde vid 02 så drog vi på efterfest hos Einar. Blev kvar där alldeles för länge men vi hade så himla kul. Kunde inte gå hem då ju! Jag försökte lära Sara hur man blandar kortleken sådär.. hm..eh, jag kan inte förklara hur men jag försökte lära henne i alla fall. Jag lyckades inte. Sen så vek vi kapsyler och sa att det var taxipengar. Tävlade vem som kunde hålla i tändstickan längst innan man brände upp sig. William däckade i Einars garderob. På vägen dit så däckade han över en en. Min sko gick sönder. Einars groggvirke var slut så de drack vodka med vatten, prova aldrig det. Sen hade de typ tävling om vem som kunde göra mest armhävningar och sen lite annat barnförbjudet. :P

Oj, mycket text.

När klockan började närma sig morgon så promenerade jag och grannen Robin hemåt. Verkligen på tiden med tanke på att jag skulle upp ett par timmar senare för att åka till farmor och farfar.

Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen. (de suddiga bilderna har Sander tagit. :P & klicka för större bild.)


tack för en riktigt kul kväll folket :)

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Jag har ingen mail till dig så jag kan inte skicka till dig :(



kram Love

2009-12-28 @ 00:00:50
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0