laddar inför nyårsafton

Hej på er trogna (och otrogna) bloggläsare! ;P

Blev väckt av Linda idag på morgonen, sms. "är du hemma". Jag hann inte svara på det innan hon och Millan plingade på dörren. Schysst. Hade jag haft det mer städat hemma och varit lite piggare så hade jag nog inte kört ut dom på en gång. haha Eller om de hört av sig, åtminstonde, fem minuter tidigare.

Men jag var faktiskt inte så jättepigg.

Anyway.

Denna dagen har inte så mycket att erbjuda mig. Det är dagen innan nyårsafton så jag laddar mest upp för morgondagen. Har köpt mig lite vin som jag ska dricka då.

Idag hade jag tänkt städa här hemma faktiskt. Jag är förjävla dålig på det. Skulle behöva någon som gick bakom mig hela tiden och påpekade hur skitigt det är här. Och som frågaställer om det inte är bättre att plocka undan sakerna på en gång, istället för att "göra det sen". Haha..

Well. Ont i halsen har jag med. Hoppas det går över till morgondagen. Fast har jag ont imorn så går jag ut ändå. Nu blir det dusch för mig. Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0