Marieberg duh dudu dudu. (som i den gamla reklamen, minns ni den?)

Här sitter jag och käkar macka. Inte vilken macka som helst heller, utan riktigt billigt lyxbröd. Och inte vilket billigt lyxbröd som helst heller, utan dagsfärskt grekiskt landbröd. Det ni!

Fick betala hela fem riksdaler för limpan. Hemskt gott är det!


Har varit på Marieberg och affärerna där omkring och handlat lite idag. Köpte en lampa till min stjärna så nu lyser den igen. Bra! Står på förpackningen att den ska lysa cirka 10 000 timmar vilket betyder att... den kommer räcka i ett par år.



Sen köpte jag nudlar igen. Fem stycken för tio kronor.
och lite andra saker med.. inget jättekul direkt.

Nu är jag trött. Linda ringde och ville att vi skulle dra till frimis men jag tackade faktiskt nej. (Se, jag kan säga nej :O) Försökte ringa Oscar men han var inte hemma och hans mobil är avstängd. Vad gör alla i kväll? Är ni lika trötta som mig eller är ni ute och flänger? ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

haha vad köpte mamma? :D

2009-12-19 @ 20:15:11
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0