möte & isrumpa

God middag!

för det är ju inte morgon längre...

Jag har hunnit vara iväg på ett möte nu på morgonen. På arbetsförmedlingen. Från och med imorgon går jag in i "jobbgaranti för ungdomar" vilket betyder att jag nu inte längre får pengar från a-kassan utan från försäkringskassan. Det är väl typ den största skillnaden, i alla fall så jag förstått det. Värdelöst.

Undrar om man fortfarande måste hålla på och betala till a-kassan då.... får jag ta reda på! KOM IHÅG!!!!

Skulle gjort en miljon saker idag egentligen men sak efter sak ändras. Bio blir på söndag istället. Mamma har inte hört av sig så vet inte om vi skulle träffas för att handla. Det är så kallt att rumpan fryser till is när man är ute så det sätter stopp för rätt många planer idag. Nej, inomhus is the place to be.

Händer det nåt i kväll, vänner?

Puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0