torsdag

Hej allihopa!

Kallt ute idag va? Här är det -7 grader just nu. Dagen har bara rusat iväg idag. Helt plötsligt var det kväll liksom. Och inte har jag gjort något vettigt heller. Har suttit och funderat på ställen att praktisera på. Funderar på dagis, sjukhus/vårdcentraler och affärer. Ska på möte i morgon ang just det. Praktikplats alltså.

Nu borde jag verkligen städa undan lite här hemma. Har låtit det förfalla lite de senaste dagarna.. hur sjutton lyckas jag?? Har ju ingen annan jag kan skylla på än mig själv. Katterna liksom.. nä de kan jag inte skylla på. Men ska städa lite innan jag lägger mig i alla fall. 

bild på mig från i somras.

Ja, det här var ju ett vettigt inlägg... nä. Men wth.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0