Grattis!


Grattis till mamma som fyller 41 idag och ett litet grattis till mig själv som har namnsdag idag. :)
Haha, mina läppar på bilden är helt.. ja jag vet inte. Jag lånade ett läppglans av min moster som skulle göra läpparna lite större.. nåt ceratgrejs. Och gud vad det stack i dom! Haha..
Vi är på väg till Motala på bilden. Party party!

Imorn kommer mamma och William hit. Först ska jag tvätta och sen blir det att gå ner och möta upp dom. De ska sova här onsdag till torsdag. Så då blir det trångt här hemma! Sex strycken i en tvåa. :) Jaja, nu ska jag stänga av här och låta Pump och Limpa sova. Jag ska upp tidigt imorn och tvätta! (Är ledig onsdag-fredag, :) )
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0