Söndag med skärsår.

Hej på er! Idag vaknade jag tidigt, eller ganska tidigt i alla fall. Runt halv tio. Haha, okej, det var inte så tidigt. :)

Jag är redan färdig och klar för att åka in till Kungälv på kalas. Blev klar ovanligt tidigt idag.. Har massa dötid nu ju. Får väl ta och vika all tvätt som hänger här i lägenheten.

Gissa vad jag gjorde idag när jag vaknade?
Jag gick in till köket för att ge katterna mat och så fick jag nåt under foten.. eftersom jag inte dammsugit än denna vecka så är det ganska smutsigt på golvena så jag tänkte inte något extra på det.
Tänkte att det var väl lite torrfoder eller nåt. Så drog av det på den andra foten, så ni vet hur man brukar göra?
Det visade sig i alla fall vara en glasbit så jag skar upp foten. Inte så stort men det dunkar i foten ändå. :P
Typ 1,5 mm djupt och 12 mm långt.
Jag väckte Oscar för att visa. "Åh fy fan", sa han och rynkade på näsan. "Det där måste du sy!"

Nej, det behöver inte sys. :) Och även om det skulle behövt sys så är det för sent nu. Så jaja, så är det.

Nu ska jag vika tvätt! Yey vad kul! Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Hej du:) Du blev dragen i min tävling:)

Spetstangan är din. Skicka gärna din adress och storleken du ska ha via mail :P Allt bra annars då? Kramar

2009-02-10 @ 16:26:07
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0