Björn Gustavsson - Ett livsverk

:) Resterande kväll kommer spenderas i soffan framför Björn. :)

Fick låna filmen av svärmor som lånat den av sin son som lånat den av en jobbarkompis. Jaja..

Förresten så har jag så himla ont i, vad jag tror är, magsäcken. På vänster sida bakom nedersta revbenen. Har så ont så jag nästan får tårar i ögonen stundvis... måste luta mig bakåt. Nej! Aj! Blir att lägga sig...

Jag jobbade kväll idag och eventuellt får jag göra det imorn med. Båda två som skulle jobba igår egentligen är sjuka så två andra måste rycka in. Får se om det blir jag... det har en förmåga av att bli det ibland. :P

Aj. Nej, vi hörs och ses! Duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0