En fredag för 5,nåt år sen...

(Min hjärna orkar inte räkna ut hur längesen...)

Ja, för ganska många år sen var jag ganska många år yngre... eller ja, jag var sexton. Jag var tillsammans med Fredric. Haha... Oj så kär jag var. No offence Fredric men det var.. ja.. äh. haha... :P
Då satt jag i alla fall och skrev detta...
Jag bråkade med min pappa massor. Massa gråt och tårar och känslor av att inte behövas växte sakta fram och en dag.. ja, då blev jag "tvungen" att träffa honom. Gud sån ångest jag hade då! 
F ö r   j a g   v i s s t e    h e l t   e n k e l t   i n t e   o m   h a n   v i l le   s e  m i g .



Men det ville han. :) Nu ska jag sova sked med min bejbi O. Puss & kram!

Och för den som undrar så är Niklas ett riktigt jävla äckel som nu sitter inne för våldtäkt(er?). (Där han hör hemma)


Kommentarer
Postat av: Mum

Vilken tur att svordomarna mest kom från pennan än från munnen...för så där mycket har du som tur är aldrig svurit :) Undrar vem du skulle varit barnvakt åt? kram

2009-01-31 @ 02:10:50
Postat av: Sandra

svar till mutter:

Jag tror det var till Martin eller Linnéa.. om hon fanns då? eller kanske Kim? eller jag har inte en aning...

2009-01-31 @ 14:09:19
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0