Glaaaad!

:D så himla glad för att min syster och bror antagligen kommer till mig snart.. eller om en månad..På deras sportlov. Jag hoppas verkligen att de kan komma!

Jag kommer direkt från telefonen. Suttit och pratat med mamma en stund.. eller en timma eller lite mer. :) Ringde och störde henne, hon skulle tydligen städa. Sätta in bilder i ett album som är till Ws pappa. Jaja, anyway.. tänkte bara skriva att jag var glad... och det vet ni ju nu då.
Ska ta mig en snabbdusch faktiskt och sen lägga mig och sussa.

Ps, på fredag får Oscar lön, då ska vi handla!!!! (eko i kylen och på våra konton) Jag betalade bussen med enkronor idag. Lagom pinsamt! Mitt busskort har ju gått ut! Jaja, ska inte dra hela historien... ;P Puss och hej!












Kommentarer
Postat av: Mum

...du störde ju inte alls! Mycket roligare att prata med dig än att städa :) I morgon är en ny dag man kan städa :), kram

2009-01-21 @ 22:28:08
Postat av: jennie

jag är också glaad :)..lääängtar jätte mycket... :)

2009-01-22 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0