Hello Sverige

Välkommen hem onksar jag mig själv.

(Åh, typiskt, nu glommer jag bort åäö igen.. och bara för att testa mig själv ska jag låta bli att sudda varje gang jag skriver fel)

Vi landade igår natt 01:30 eller nåt sånt. Men kom inte i sang for att sova forens vid fem - sex någon gång. Var så himla pigg, for mig var ju klockan 12 då, middag. Men somnade till slut i alla fall.. men vaknade klockan åtta av mobillarmet som jag satt for jag var tvunget att ga ner till tvättstugan. Kul, det var enda tiden som fanns!

Men nu har jag i alla fall rena klader! :) Oscar ar och tranar.... sa jag sitter har ensam. Sa tråkigt! Han kommer väl hem om en timma eller två.. Hoppas han ar festsugen då.. för det är jag! Haha, tro det eller ej! ;P

Det känns faktiskt jävligt trist att vara hemma nu. Dumma vardagen igen. Den har semestern är helt utan tvekan den härligaste någonsin, med hästlängder! Det har varit helt underbart! Vi hade regn i ett par dagar men det gjorde inte så mycket faktiskt. Mest skont eftersom det renade luften lite. Och så hade vi bränt oss.. så huden fick vila lite. Plus att solen kom igen sen, verkligen. Det blev verkligen hett den sista veckan!
 I mina tankar sitter jag fortfarande dar på stranden med fotterna i sanden och bara njuter av att titta pa vågorna ute pa havet. Och bara gora ingenting.
Bara gräva med tårna långt ner i sanden och plocka upp en näve sand och bara låta den rinna ut mellan fingrarna, om och om igen. (ett heltidjobb)
Ja, vill verkligen tillbaka!

Det blev ett rätt långt inlagg nu märker jag... men det får ni stå ut med. :)
Senare nar mitt kamerabatteri har laddats sa kommer det bilder med.. Har maaaassooooor med bilder! Hihi, ni får kika in på min bilddagbok om ni vill se allihopa. (länk till höger)
Vet inte vad jag ska ta och gora nu...... får se vad som händer. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0