Krogen

Jag kollade på Körslaget... så himla kul att titta på tycker jag. Meddragande på nåt sätt. :) Bra att Håkan var med... eller hans låt i alla fall. Det bästa hittills. :)

Efter det tyckte jag att det började bli lite långtråkigt här hemma så jag skickade till Oscar och frågade om dom skulle vidare och om jag fick hänga med... Jag får min lön på måndag så jag frågade också om han betalade för min dricka, inträde osv... och det gjorde han. Så jag gjorde mig i ordning och gick ner till "grillen".... Typ det tråkigaste stället av alla. Värre än Hallsberg! För det är mycket mindre folk och så. bland annat.

Okej, efter det tog vi en taxi in till Kungälv, trots att det precis skulle gå en buss.. Fråga mig inte varför vi tog taxin istället... Kom fram lite snabbare gjorde vi iofs.. VI tänkte först gå till O'learys men eftersom Sebbe gjort sig ovän med alla vakter där så kom vi (läs han) inte in där och fick isället gå till "Krogen".
Det stället påminner mig lite om Hallsberg faktiskt.. känns lika inhemskt. Haha.. ja, på nåt sätt.
Oscar drack för mycket så det slutade med att han höll på att somna så vi fick ta en taxi hem igen.

Vi pratade lite på hemvägen:

Jag: Kom igen nu!
Oscar: Men skynda dig!
Jag: Men jag går tre meter framför dig, skynda dig, jag fryser ihjäl!
Oscar: Men gå lite saktare!
Tystnad.
Oscar: Lugna ner dig!
Sandra: Oscar........
Oscar: Kom igen nu, seriöst, kom igen nu!

Haha, gissa vem som ligger och tar en tupplur på köksgolvet nu då...
Jag sa att jag tyckte det var en dålig idé att lägga sig där och sova.. men O tyckte det var en superbra idé. Bara en liten stund.. :P

Haha... :) Normalt skulle detta få mig att bry mig.. Egentligen kanske jag borde det med.. men nu har jag haft en rolig kväll och orkar inte bry mig. Han får skylla sig själv om han får ryggskott. :)
En bild på mitt nya lite blondare hår.. eller gulare.. ^^ som jag hoppas försvinner inom några tvättar!

No more wasting time
You can't wait for life
We're just racing time
Where's the finish line

Kommentarer
Postat av: jennie

det vart ju bra!

2009-01-25 @ 10:23:57
Postat av: Malin

Krogen i Kungälv är ett skämt! Däremot spelar dom rätt bra musik, men medelåldern är ju typ 45 :)

2009-01-25 @ 13:02:27
Postat av: Michelle

Det såg ju bra ut!! :) om du vill få bort de "gula" så köp silvershampoo..:)

2009-01-25 @ 14:16:53
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Jenniepump

Tack. :) Men det är ju lite gult.



Svar till Malin

Skoja inte! Haha, det var det verkligen. Som Hallsberg :P Men medelåldern där igår var nog.. 30 i alla fall. Den sjönk när vi kom in. :D



Svar till Michelle: Jo, jag ska köpa det på tisdag. Jobbar kväll imorn så då hinner jag inte. Eller, OM jag åker in INNAN jag börjar! Det gör jag! :D

2009-01-25 @ 21:23:05
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0