Minnen



:) Oj, jag loggade in på min gamla lunar idag för att kika in gamla inlägg. Detta var det första jag skrev.. om jag inte misstar mig.
Ganska liten text men ni kanske ser ändå. Det skrev jag år 2001. Det är ju flera år sen men det känns som bara ett eller två.
Åtta år sen... hur gammal var jag då? Hm.. tretton.. skulle fylla fjorton snart. Jag minns inte vem det var jag gillade men jag har mina gissningar. Antingen Emil eller Mikael. Tror nog det var Micke... Det måste ju varit min första kärlek. Om man inte räknar med dom som var på grundskolan.. haha..
Ja du mamma. Tänk dig att jag faktiskt hade killar när jag gick på Långängen! Killbaciller var ju typ det värsta som fanns.. :P
Jaja, jag tyckte det var lite kul i alla fall. Det kanske dyker upp fler gamla dagboksinlägg här... vi får se!




Update: Insåg nyss att min syster är exakt så gammal nu som jag var då när jag skrev det. :|

Kommentarer
Postat av: Anonym

...och tänk att du var så hemlighetsfull då också och berättade aldrig :)...pinsamt :), tyckte du...kram min going

2009-01-26 @ 22:06:21
Postat av: Mum

Jag som skrev det förra också...konstigt försvinner bara plötsligt medan man skriver, namnet alltså!!! Hur går det med håret?

2009-01-26 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0