Nu måste ni komma!



Ja, för nu har jag sökt ledigt från jobbet onsdag till fredag vecka åtta.  Men ni måste komma helgen innan och så får ni min tillåtelse att åka hem helgen efter, inte en dag senare får ni kommer och inte en dag tidigare får ni åka. Där med basta! :)
Tänkte ringa idag men så somnade jag för jag var så himla trött. Var är all min ork??? Får ta och ringa imorn när jag kommer hem från jobbet. Tänkte jag skulle svänga in till stan och kika lite. Har lite grejer jag behöver få handlat.
Bland annat kattsand och hämta ut recept på apoteket samt köpa omeprazol.
Nä, vi hörs gott folk! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Vi har kollat lite på tågpriser idag och tänkte beställa men det var inte det lättaste när det är 2 barn som ska åka. Får väl prata med dem på stationen vad de ska ha för biljetter. Billigast är 1 vuxen och 1 barn men så får de väl inte åka bara för det...får se i morgon.

Kram från mamma som gärna också hade åkt med om det gick



2009-01-29 @ 23:04:05
Postat av: jennie

jag vill komma nuuuu! :)

2009-01-30 @ 08:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0