So silver

Ja, som jag skrev i helgen så färgade jag håret. Eller blonderade, blekte. Och som jag skrev och som ni såg så blev det ju lite gult/orange/påskfärgat.. Så igår innan jobbet åkte jag till stan och köpte silvershampoo. Matrix So Silver Shampoo. Det var dyyyyyrt!!! Så jag hoppas verkligen det funkar!
Lite har det redan försvunnit i alla fall efter första tvätten. :)

Jaja, annars då... Det har varit riktigt hektiskt idag på jobbet! Hur mycket som helst! Och det är inte folk som är sjuksjuka som kommer utan massa krångligt.. som intyg från Försäkringskassan som inte gått igenom, folk som säger att de har tid fast de inte har det, folk som har tid men inte kommer. Och de lappar inte över varann så de kan ta varandras tider heller om ni undrade det.
Folk som vill klaga på det och det och det...
Det känns lite tråkigt att de flesta jag pratar med är så negativa, från första början. Många har en negativ inställning direkt och det spelar ingen större roll ens om jag säger Hej och försöker vara trevlig eller.. ja jag vet inte. Det spelar liksom ingen roll.. känns det som. Fast det är klart det gör, egentligen. Det går inte att lära en gammal hund sitta.. eller vad är det man brukar säga?
På tal om jobb... måste hitta ett nytt!!!!! Gah! Orkar inte ta tag i det, min mage är alldeles för orolig och jag tänker alldeles för oklart. Skriva CV. Yeeey, min favoritsyssla, näst efter att diska.

Nej, fröken Ironisk ska gå och borsta håret och sen lägga sig och sova. Men först läsa bloggar! :D Vi hörs och ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Det schampoot är skitbra! Jag hade mitt i två år tror jag. Ett tips är att inte ha i det 5 minuter som det står, blir lätt lila då :)

2009-01-28 @ 20:16:40
Postat av: Sandra

Haha, jag hade i mitt tio minuer igår! Tur att det inte blev lila då! :P Det har bara blivit ljusare i färgen. =)

2009-01-29 @ 19:40:22
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0