Söndag

blä för att gå upp tidigt imorn.
Vaknade alldeles för tidigt idag med... det är ju söndag och då vill man ju sova ut när man har chansen. Eller i alla fall jag... Hur som helst så gick jag upp.. vet inte vad klockan var faktiskt men jag satte mig och pusslade på mitt nya wasgijpussel jag fick av svärmor i julklapp. Jag började på det i.. hm.. lördags, allså igår. :) Intressant för er att veta menar jag.. ;P Bilden jag lägger är i alla fall inte denna bild utan vad livvakten som står i mitten ser. Klurigt.

Jag hoppade in i duschen, åt lite frukost och gjorde mig i ordning... väntade på att Oscar skulle vakna.
När klockan slog 13:30 kom svärmor och hennes sambo och hämtade oss för då skulle vi ju på kalas som jag nämde igår.
Det var himla trevligt faktiskt. Och deras barn är så söta! Alltså de vi var hos. Lilla A blir jag helt kär i varje gång jag ser honom. :) Fick ta hand om honom en stund även denna gång.. nu börjar han bli lite större så han förstår mer när man busar med honom. Han är nog ca 6 månader nu..  Vi satt på övervåningen och lekte med hans bitringar. Han är ganska lättroad fortfarande.. :P
Vi var där tills på kvällen och då åkte vi hem och gjorde mat. Lite lyxmat idag med lövbiff, sallad och morotszatziki... och skysås. Det var verkligen suuupergott. Har jag mat till jobbet imorn med.. :) Perfa!

Nej, jag har inte så mycket vettigt att skriva som vanligt.. Bara min vardag.. inte så mycket att hurra för, haha.. men ändå!
Ska nog lägga mig snart.. ska upp om några timmar igen och jobba. Så säger god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0