Hemkomstfest för Linda igår i bilder

Hade verkligen kul! Och det var så himla kul att träffa Linda igen. Hon har ju som sagt varit i Magaluf i ca två månader, så att fira hennes hemkomst var ju givet! :)
Först satt vi hemma hos Marcus och grillade. Sen åkte vi in till stan. Först skulle vi gå till Frimis men helt plötsligt skulle vi inte det. Vettefan varför. Så gick vi till Sander istället.. men där blev vi inte långvariga utan gick istället till vårat stammisställe - Liquid.
Sällan.

(De små bilderna är klickbara när sidan laddat klart)









Jag älskar att ta kort! Min kamera dog tyvärr så jag fick låna Manges telefon och ta "lite" bilder med. Sammanlagt 201 bilder från igår har jag. Orkar verkligen inte lägga upp alla här.. och jag tror inte heller ni orkar kolla på alla bilderna. :P Men men.. Tack för igår alla! Jag hade jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0