Lars!

Jag vet inte hur Idol-intresserade ni folks är... men jag är det inte direkt. Men en kväll 2008 så hade jag tråkigt och satte mig och tittade på just det, Idol.

Och jag får se denna kille. Lars Eriksson.


Såg ni det? Minns ni? Annars titta på hans audition igen (eller för första gången) nedan..



Jag kunde bara sitta där och stirra. Haha, missförstå mig inte nu... Jag blev helt kär i hans röst. Och jag kan inte annat än hålla med Anders Bagge i det han säger efteråt.

Han har ingenting i Idol att göra.. (och det bevisades ju eftersom han åkte ut) men skivkontrakt ska han bannemig ha!

Och nu läste jag någonstans att han ska släppa en skiva i höst. Med lite hjälp av just Anders Bagge.

Åh, jag vill bara krama hans musik. Är jag knäpp tycker ni? haha

Kommentarer
Postat av: jennie

haha han var ju skitkonstig XD

2009-07-14 @ 02:12:23
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0