Om idag!

Hej på er!

Tänkte bara skriva lite snabbt om dagen och så vidare.

Har jobbat som vanligt. Allt har gått bra. Gratiskaffe på jobbet varje tisdag efter klockan 15. Snacka om att folk är snåla.. :P När klockan började närma sig 15.. alltså typ kvart-tio i så började några pensionärer sätta sig runtom i caféet. När klockan slog 15 så bildade de kö och i stort sett alla köpte sig det billigaste möjliga. En toast för 7:-. De är för roliga. Lite söta med, på nåt sätt.

En gubbe kom fram och sa till mig och sa: "Du, jag ska ha en sån som hon har, en sån där utländsk sak."
Fick tänka en stund.. men som kom jag på det, en toast var det han ville ha såklart.

Nu vill jag bara känna mig bättre. Jag har ju som sagt tagit hostmedicin och ska nu ta lite nässpray, en ipren och astmamedicin. Hoppas detta gör att jag kan få sova hela natten utan att vakna stup i kvarten. Sen ska jag komma ihåg en toarulle bredvid sängen med. :P Men nu gott folk ska jag ta och borsta tänderna så jag kan lägga mig. Puss & kram alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0