Onsdag

Hellu, jag har lite av en bloggtorka nu.. eller vad man säger.

Jag har i alla fall inte kännt någon som helst lust till att blogga..men jag kan ju ändå säga att det inte hänt något kul ändå. Så ni har inte missat något.

Det var prat om att folk skulle grilla i en kompis trädgård idag.. Men vette sjutton hur det blev med det för frågade igår vilken tid man i så fall skulle anlända men har inte fått något svar än. Kanske blev inställt?

Imorn bitti drar jag förresten iväg på kryssning. :D Jag, pappa, äldstebror  och Goran med två prickar över o:et. Kan bli grymt. hehe.. Men det ska i vilket fall som helst bli rätt skönt att få komma iväg en stund och liksom inte ha några krav. Pappa skulle köpa lite alkohol till mig som vi skulle ha på vägen. En cider eller fyra.
Jag tänkte såklart ta med mig kameran.. men får se hur mycket bilder det blir. :P Någon blir det väl i alla fall.

Anyways.. jag ska ta och klä på mig lite kläder och sen äta lite frukost. (Och Jennie (som är ensam hemma hos mamma) inga jävla partyn nu!!! Mamma mätte upp alkoholflaskorna innan hon åkte! ;P)

Kommentarer
Postat av: jennie

fan också!, då måste jag ju ställa in det som jag tänkt ha ikväll ;), men det skulle saknas nått från alkoholflaskorna (vilket det inte kommer att göra) så kör jag me willes taktik och skyller på spöket Laban..eller Bobby, vilket blir bäst tror du?? ;D

2009-07-08 @ 18:49:02
URL: http://jehniiss.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, jennie, spöket laban funkar alltid! kör på det! ;P hohoho,. du vet jagska upp om några timmar och åka på kryssning. Kul. nu ska jagooppacka. Kul. Kul.. lul-, nej. jag kommer vara megavaid. = megabakis.

2009-07-09 @ 04:53:14
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: jennie

Sandra!! inte vara bakis så ofta!! :P

2009-07-09 @ 12:19:02
URL: http://jehniiss.blogg.se/
Postat av: Liiinda

Jag hörde nånting om en resa till Kaggebo, jag har precis bjudit in mig själv ;D

2009-07-10 @ 15:47:10
Postat av: Sandra

Linda, du var ju redan bjuden! :P

2009-07-10 @ 21:04:27
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0