Slingning i håret

Hej hej alla!

Jag sitter med en sån där sexig hätta på huvudet. Håller på att slinga håret.. blont såklart. Tänkte fixa min utväxt som jag inbillar mig syns jättemycket.. men som kanske inte syntes sådär jättemycket egentligen. Jag vet inte.

Gick i alla fall hem till Mange efter jobbet och han hjälpte mig med håret jag inte såg, bak i nacken. Ska alldeles strax slänga i färgen. Jag hoppas innerligt att inte håret blir orange! Då får jag typ sova med silvershampoo. haha

Anyways... händer inte så mycket. Är ganska trött så tänkte komma i säng innan tolv idag i alla fall. (slutar säga jag ska lägga mig tidigt för det händer aldrig ändå!) Men nu ska jag få klart det här i alla fall. Puss hejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0