Tagit mig vatten över huvudet...

..herregud..

varför började jag med detta?

Jag fick för mig att försöka ordna bland kategorierna i bloggen. Har tänkt göra det en evighet men nu när det blev dåligt väder så tog jag tag i det. Jag har inte en aning om hur man gör.. men med hjälp av designadinblogg.se så ska det väl kanske gå vägen.

Grejen är att jag tänkte börja om helt från början med kategorierna. Så sitter just nu och flyttar ALLA INLÄGG, ETT OCH ETT till en och samma kategori. Bara det kommer ju ta en halv evighet. Det är ju ändå... 801 inlägg. 802 med det här.

Så ja.. vi får väl se när jag blir klar.

Kommentarer
Postat av: Ida

ah vilken snygg header !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-08 @ 14:23:05
URL: http://gucciida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0