skumbad och packning

Gud så sakta den här dagen går! Klockan är ju inte ens 17 än liksom! Känns som jag varit vaken i sju dygn på raken och att klockan borde vara runt 23 nu. Men nej, klockan går hundra sakta och jag får vänta en och en halv timma till innan jag får börja promenera till tåget.

Jag tog mig ett långt och skönt bad förut. Skumbad! Jag ♥ mitt badkar! Sen har jag städat lite i lägenheten. Vill komma hem till en fin lägenhet, inte en som behöver sig en storstädning. :P Är inte riktigt klar än.. men resten tar jag senare, för nu har jag megaont i ryggen. :/

Sen så har jag packat med.. sängkläderna tar ju upp halva väskan. Haha.. alltså lakan and so on... Funderar på om jag ska ta med mig ett kul spel? Vill ni spela det folket? Rappa Kalja Extrem (det ni ser till höger) Jag tycker det är skitkul.. men å andra sidan är jag kanske grymt lättroad med.. :P men man kan göra om det till en variant på ölspelet.. ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på Wet wet wet - Love is all around us :) Grymt bra!

Men nu ska jag städa klart tror jag.. nu har jag haft mig en liten paus. Puss hej! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

haha rapakalja is the shiit! :D

2009-08-03 @ 17:04:49
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0