Fest och allergi

Hej på er!

Är aningen seg idag kan jag ju tala om. Blev ju fest igår hos Joel och sen drog vi upp på stan där det blev Pitchers och sen Donken. Sen tillbaka till Joel. En superkul kväll blev det verkligen! :)

Jag har bränt ansiktet så är aningen röd. :P Haha, sällan tomat. Men varför bara ansiktet för?? Laddar upp lite bilder längre ner.

Hos Joel igår började jag helt plötsligt få världens nysattacker. Jag nös säkert 7-8 gånger på raken ett par gånger. Och så rann det i ögonen (och gör fortfarande). I morse vaknade jag vid 7 av att jag inte fick någon luft. Näsan var helt igentäppt. Båda näsborrarna också! Usch vilken panik jag fick! Och så kliade det i halsen så jag nästan började tjuta. Tog nässpray och två allergitabletter. Sen gick jag och la mig igen eftersom jag var svintrött, somnade på en gång. Vaknade sen vid kanske 11 eller nåt och då kunde jag andas igen. Det rinner fortfarande i både ögon och näsa... :( Jag vill inte gå ut idag!! Men det är ju så himla fint väder! Buhuu...
Va fasen är det jag är allergisk mot?????

Anyways, nog om min allergi. Tror inte ni tycker så synd om mig ändå. (Men jag tycker fan synd om mig själv! :P) Nu får ni se lite bilder från igår..och sen ska jag väl ta tag i dagen. :)








Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Fredric

På sista bilden, är det dina riktiga bröst? Haha. :D



Fy fan, såna som ER som vi på donken får ta hand om alltså? God damit... McDonalds is doooooooomed! :P

2009-06-27 @ 19:13:55
URL: http://fredricjacobsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fredric: Haha, du vi klarar oss själva. :P OCH, vi plockar undan efter oss! :D

2009-06-27 @ 20:09:58
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Fredric

Yeah, right... Alla säger så. :D Jag har jobbat natt i ta mig fan i 5 år. ;) Jag vet hur fulla personer är. :P

På 1 timme kan vi ha 130 -180 gäster och vi fyller inte ens EN sopsäck bakom återvinnigsväggen, utan allt är antingen på golvet eller på alla bord. ;)

2009-06-27 @ 23:00:28
URL: http://fredricjacobsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fredric: Jo, vi plockade undan efter oss. Och jag brukar faktiskt alltid göra det.

Och alla fulla personer är inte likadana. Faktiskt.

2009-06-27 @ 23:08:53
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0