Fortfarande hos mamma..

Varning för mycket text!

Hellu alla.


Igår var jag, mamma och syster på Hallsberg Festival. Eller va sjutton det hette.. :P Hallsbergsfestivalen.
De artister som var där:
Kevin Borg
Byz & Headline
Charlotte Perelli
Rednex
Adam Tensta
Danger


Inne på själva festivalområdet var det inte så mycket folk.. Nästan alla fanns inne i öltältet. Så även jag. Jag och mamma. Jennie gick omkring med sin kompis Becka.

Det var kul för jag träffade folk som jag inte har träffat på fleeera år. Mina gamla klasskompisar från 2:an till 6:an David och Andreas till exempel.
  Jag   gick   förbi   dom   och   såg   dom   men   det   klickade   liksom   inte   helt..   men   blev   tvungen   att   backa   tillbaka   och   då   trillade   poletten   ner.   De var sig så lika men ändå så olika. Andreas berättade att han blivit pappa för tio månader sen. David hade inga barn. Vi pratade en stund om vad som var nytt och lite minnen och sånt.

Mhm.. idag är jag bakis igen. Ja, farmor, du läste rätt. Jag är bakis igen... och kommer vara bakis nästa fredag också. Men så är det.

Idag ska jag hem till Örebro igen. Så uppdaterar väl när jag är hemma igen. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0