Fyllesnack

Tänkte bara säga god natt till alla. :)
Det är ju lillördag idag... så jag behöver inte skämmas idag, väl? Vi åt i alla fall en buffé på Strömpis.. det enda jag tyckte var gott där var nog tzatzikin och revbensspjällen.. :P Men men...

Det var någon sorts modevisning där efter att alla ätit klart. Modellerna var knappast modeller allihopa. Nästan så att jag själv skulle kunnat gå upp en sväng och lattjat lite. :P Vissa av dom var väl bättre än andra.. Och kläderna.. ja, jag vet inte. Jag är ju inte så modeintresserad så jag ska väl inte säga nåt kanske.

Anyway... så efter gick vi till Liquid, igen! Haha.. det har blivit mitt tredje hem nu typ. Känns det som... Det blev en rosa shot och ett par öl. tack igen Millan för öl... :) Vi träffade (några som lär ha varit) Örebros största.. vad ska man säga? A-lagare/högaste killar... "vad är du för djur? jag är en ödla" och "du kommer nog också hitta din.. (åh, vad sa han nu igen?????) andra hälft"..eller nåt sånt. Millan är ju den bästa som säger emot också.. jag vågade inte det så satt bara och höll med dom.

Jaja, känns som jag pratar och ingen förstår nu. Jag läste igenom det jag skrivit och jag förstår om ni inte förstår.

Men fullast idag var ju ändå Marcus. Eller Markus.. vet inte hur du stavar.. men vi kallar dig för Tybble. Och Tybble är ju även Millans krogenragg.. (internskämt) ho ho ho..:P

Nej, god natt på er! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0