Fyra stora ögon

God förmiddag alla!

Jag vaknade för typ en timma sen idag.. sov sjukt länge! Är utvilad nu i alla fall. (som om jag inte var det innan med..) Så har jag precis duschat, så ska snart klä på mig och lite sånt som kan vara bra att göra. :P För sen ska jag ut en sväng på stan.. och lite senare så ska jag till Strömpis med lite friends så ska vi käka en liten buffé. Kostar 60:-. Jag har ju inte ätit riktig mat sen Wille var här så det får det väl vara värt. Haha...

Idag när jag duschade så fick jag en sån känsla av att det var nåt som inte stämde. Det var helt tyst i lägenheten och jag kände mig liksom iakttagen. Så stoppade ut huvudet ur duschen och vad ser jag? Jo, två små katter som sitter där på tröskeln och stirrar på duschdraperiet. Helt blickstilla satt dom och bara stirrade. Lite läskiga är dom ibland dom små skruttarna.


Jaja, men nu ska jag klä på mig och ta mig en tallrik musli. :) Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0