Gräspollen.

Kollade runt för att hitta vad det kan vara jag är allergisk mot... hittade på www.pollenrapport.com denna rapport.
"Som tidigare nämnts blommar nu många gräsarter i vårt land och ett flertal mätstationer har noterat mycket höga halter av gräspollen under de senaste dagarna i södra Sverige. Resterande mätstationer upp till och med Borlänge har registrerat höga halter. Veckan som gått och den kommande är den mest intensiva vad gäller gräsblomningen och innebär kulmen på sommarens gräsblomning."

No shit?

Och ändå kan jag inte låta bli att gå ut och lägga mig i gräset i parken. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Eller? :P
Tur det finns medicin! :D

Kommentarer
Postat av: jennie

Sandra, sandra om du inte redan viste de så är det ingen som inte tål gräs, i själva verket så blir alla lite konstiga av det ;), haha jag är trött om du undrar xD

2009-06-27 @ 20:13:49
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0