Igår & i natt

Wtf, är det nåt speciellt som slagit ut i natt eller vad? Det rinner i ögonen..

Aja, jag är lite trött idag. Blev ganska sent igår.. somnade inte förens halv fyra - fyra någongång. Jag åkte till Kim för en filmkväll men när jag kommer dit så sitter dom och spelar tv-spel och dator. Sen skulle kom dom på att dom var hungriga och ville till Donken.. så då stack vi dit.
Sen tillbaka till Kim.
De fortsatte att spela sina spel. Så kom Jesper och hans kompis.. minns inte namn. Men jag och Jesper startade i alla fall en ny blogg.  Den kan ni läsa här. Ta den dock med två nävar salt. Eller en hel tunna...

Sen frågade jag om vi inte skulle se på film. Så klockan 01:45 så sattes Bolt igång. :) Jag höll på att somna.. men höll mig vaken.

Nu är klockan mycket och det är fint väder ute så jag tänkte ta mig en promenad till parken. Puss & Kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0