lättväckt idag.

Gog morgon!

Idag är jag uppe tidigt om man jämför med hur tidigt jag brukar gå upp i vanliga fall.. och vet ni vad? Jag är knappt ens trött. Jag nästan flög upp när klockan ringde. Hehe.. jag hade faktiskt bytt signal till när den ringde så det var en med lite mer fart i.. och det tycktes ju hjälpa. Har duschat och allt redan till och med.

Så nu ska jag ta och klä på mig. Det regnar ute så det måste bli nåt som är lite vattentätt eftersom jag ska stå ute en stund. När bror tar studenten. Lillskiten.

Det är tre år sen jag tog studenten nu... gud så gammal jag känner mig då!

Nej hörrni, nu ska jag klä på mig och dansa soldansen. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0