Lördag

Good morning! :)

Fy så bakis jag är idag.. helt sjukt bakis. Har till och med svårt att skriva på tangenterna.. :P

Jaja.. igår var jag på fest hos Johan..:) och så drog vi vidare till Harrys..men då är jag några månader för ung så jag fick inte komma in där. Illa. Kände mig väldigt ung då.. och väldigt pinsamt måste jag säga.
Så då drog vi till Strömpis istället.. Hade himla kul faktiskt! Dansade och lite så. Väldigt mysigt var det!

Jag hoppas jag snart mår lite bättre eftersom jag snart ska vara barnvakt till lillebror. Vi ska ha en riktig myskväll han och jag. Om vädret tillåter ska vi gå till Stora Holmen imorgon med.. så vi hoppas på okejväder.

Näe, jag har inte något vettigt att skriva som vanligt.. så säger hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0