Midsommar för två år sen.

Jag återupplivar midsommar för två år sen. Dagen som kunde blivit så himla bra men inte blev så bra.. men vi gjorde det bästa av situationen och fick till slut ganska kul ändå.
Vi skrattade. Vi frös.

Det var ju midsommar så att det regnade kunde ni kanske räkna ut själva.. :P


Linda och jag dansade runt björken. Man tager vad man haver.


Vi satt i Askersund på en stängd uteservering, i mörkret och försökte få tag på en taxi.. inte det lättaste på midsommar kan jag ju säga. Så Linda ringde sin lillebror och försökte tigga skjuts av honom.

Jag garvar fortfarande varje gång jag ser den här videon!


Och till slut så kom det en taxi. Har aldrig blivit så lycklig någonsin över att se en taxi. Linda var så himla full! Och den knäppaste sången spelades på radion och Linda dansade till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0