Nya färger & header

Ser ni det nya? :)
Annars kanske ni får uppdatera sidan för att det ska synas.

Headern blev väl kanske inte så bra.. haha, det blir så när man sparar i .jpg-format. Anyway.. Jag är ganska nöjd ändå... och lite stolt över att jag kan så bra trots att jag inte kan.



Jag har precis ätit en tallrik med ravioli. För den som tar det jag skriver ordagrant så vill jag poängtera att jag inte åt själva tallriken utan raviolin....
 Det är kanske inte det godaste man kan äta.. men inte heller det äckligaste.

Jaha, vad ska man hitta på nu då?

Kommentarer
Postat av: Sandra

funkar?

2009-06-08 @ 16:49:12
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fan vad läckert det blev! =) Var det det du skulle göra eller ? :S





Du är väl inte kanslist på vårdcentralen fortfarande? ;P

2009-06-08 @ 16:50:19
Postat av: Sandra

Nej, klart det inte var.. haha.. :P Smartis!



Men äh, får jag väl ändra det då! Hm... vad ska man skriva där då? Arbetslös finns ju inte att jag skriver. :P

2009-06-08 @ 16:53:30
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vad var det du skulle göra då ?!



Du får väl hitta på nåt, du är ju så påhittig ;P

2009-06-08 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0