panta mera.

Ehm, jag fick nyss hit telefonräkningen från där jag bodde förut. I Göteborg. Jag vet inte vad det är med det här företaget egentligen med de verkar ju totalt blåsta hur som helst.

För det första är räkningen totalskrynklig. Någon har dessutom rivit i kanterna på pappret.. Men kuvertet är slätt och fint...
För det andra står det att räkningen är på minus 80:-. Hur fasen kan en telefonräkning vara på minus 80:-?????
Längst ner där inbetalningsbeloppet står är det tomt.
Och för det tredje så är det inte ens jag som ska ha räkningen och jag vet inte hur många gånger man ska behöva ringa dom och tala om det för dom! För vi har skrivit över allt på honom. Gud så trött jag blir.....!!!!!

Loska i pannan på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0