Studentbilder m.m.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från dagen. En härlig dag för Johan även om det var det sämsta tänkbara vädret som kunde vara. Spöregn, blåst och kallt.
Själv fick jag nästan tårar i ögonen för jag kom att tänka på min egen studenten. Åh....

'
Alla stod med paraplyn. Jag hade inget hemma men superduperMichelle hade ett som jag fick låna. :) Tack Michelle.. paraflaxet ligger här och du får det när vi ses nästa gåna. hehe...



Så efter en låååång stund hittade Johan till oss. Han fick sina blommor och allt... och det knäpptes en hel del kort.


Så åkte vi vidare till Cedars där vi åt en middagsbuffé... gott var det även om maten nästan var slut. Tack farmor, för maten! :)



Efter det åkte vi till mamma och hon hade bakat en gooood jordgubbstårta. :)



Johan, mamma och systeryster :)



Mamma knäppte massa kort... :P



Nu är Johan på Frimis. Eller i alla fall tror jag att han är det... :P Full är han nog ändå.. haha

Grattis lillebror på studenten, igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0