SUNday

-hello everybody! :)

Jag är skitseg idag! Har fasen sovit i nästan tolv timmar. Och jag som inte ens behöver den sömnen. Förstår absolut inte hur jag kan lyckas sova så länge, speciellt inte när det är ca tusen grader här inne när jag vaknar. Plus att jag ligger i fosterställning under tjocktäcket. Jag märkte inte att det var varmt förens jag vaknade.

Men annars då?

Det är sjukt fint väder ute så jag tänkte nog trotsa allegin och gå ut till parken. Köpte en bit melon som jag tar med mig. :D Göttigt är det!
Vatten följer också med. Och en bok, Sotarpojken. Och en filt. Mer behövs inte. Jo, mobilen med musik.

Så, vi hörs senare! Ring om någon vill göra mig sällskap i parken! Puss & Kram!

(Bilden är gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0