svar på fråga:

Gud så kul det är att få frågor :) Svarar på Pelles fråga som ett inlägg.



Det var väldigt många år sen, jag var kanske 6-7 år och träffade en pojke när jag var ute och lekte som hette Armen. Jag vet inte varför men jag kände mig tvungen att göra mig lite lustig över det (får skämmas nu i efterhand) och sa till honom att det fanns en kroppsdel som också heter armen. "Nej, det gör det inte allsde", fick jag som svar...
och så började vi tjaffsa om det.. och det hela slutade med att vi slog varandra. Hårt! Mitt på en kulle stod vi också.. mitt i ett område med en massa lägenheter runtomkring. Riktigt pinsamt.
Utöver det så har jag nog aldrig varit i slagsmål.. tycker sånt är lite onödigt faktiskt. :P

Hoppas du är nöjd med mitt svar.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej! Det var ett bra svar. Då var det ingen catfight iallafall! Du vet väll vad en catfight är?

2009-06-12 @ 07:45:26
Postat av: Sandra

svar till Pelle: Jo jag vet vad en catfight är. :P Har aldrig varit i en sån vad jag kan minnas. hehe

2009-06-12 @ 07:53:18
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hej igen! Jag hamnade faktiskt mitt i en catfight för lite sedan här i Örebro där jag bor. Mitt ex mot min nya tjej. De komm ihop sig på en krog i stan. Fast fighten var inte där. Sorry! jag antar att du ej är intersserad av att höra mer. Mvh Pelle

2009-06-12 @ 10:12:51
Postat av: Sandra

Svar till Pelle: Hehe, jo det är alltid kul att höra historier så berätta på du :) sällan bråk om killar.. haha

2009-06-12 @ 10:21:54
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt ex blev väldigt sotis på min nya tjej som är från Thailand (bott här 10 år). Mitt ex komm fram och sa att hon skulle passa sig för henne annars skulle hon få stryk. Då min ex är ganska stark (tränat gymnastik och ki.boxning) så gick jag i mellan dem på krogen. När vi kommit ut så frågade Thaitjen om jag skulle vilja se henne läxa upp mitt ex vid tillfälle! Gissa vad jag svarade?

2009-06-12 @ 12:23:50
Postat av: Sandra

Svar till Pelle: Hehe, nej vad svarade du?

2009-06-12 @ 18:41:53
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Pelle

Självklart svarade jag ja! Jag frågade henne om hon trodde hon kunde vinna en fight mot henne. Hon sa att hon tränat thaiboxning och om jag inte gått emellan så hade jag fått sett en fight redan den kvällen. Jag kunde knappt bärga mig förens tjejerna skulle träffas igen. En catfight i högklackat! Inreserrad av att höra om den??? Mvh Pelle

2009-06-15 @ 12:24:03
Postat av: Sandra

Svar till Pelle: Hehe, jag vet inte riktigt.. :P Vill jag det?

2009-06-15 @ 20:57:35
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Pelle

Om jag säger så här! Mucka aldrig med en thaitjej i högklackat! P.s är du från Örebro?

2009-06-16 @ 07:30:39
Postat av: Sandra

Svar till Pelle: Hehe, nej det låter farligt så det undviker jag nog helst.

Ja det är jag.

2009-06-16 @ 12:03:15
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0