Telefonsamtal

Haha, en kul grej hände idag.

För ett tag sen var jag iväg och spelade innebandy och efteråt så gick jag och två kompisar till en pizzeria i närheten. Tydligen så är mina två vänner stammisar där så de började prata med han, pizzabagaren.  Pizzabagaren frågade mig lite om vad jag gjorde och så..och jag sa att jag var arbetslös och letade jobb. Sen frågade jag honom lite på skämt sådär om han inte hade ett jobb till mig. Och han sa "jo, kanske det!" Så jag gav han mitt nummer... men jag trodde liksom inte han skulle höra av sig. Men så idag så ringde han! Helt plötsligt. Helt chockad blev jag.
Han skulle i alla fall höra av sig imorgon igen, sa han. Så får vi se om han hade nåt jobb. :) Om han hör av sig igen... haha

Yeeey... kanske kan få ett liv igen! Men hoppas väl inte på för mycket. Vet ju inte heller vad det är för jobb han har att erbjuda.. men antagligen serveringsjobb. Kanske pizzabagare? hahaha

Aja. Det var väl det jag skulle säga.. Jag blev glad i alla fall. Få lite inkomst.

På tal om inkomst så ska jag jobba på onsdag på caféet jag ska jobba på senare under sommaren. Ska jobba lite så jag minns allt det jag glömt sen sist. Ska bli intressant och se hur det går! :D

Nu blev det visst ganska mycket text.. ber om ursäkt om det var svårläst. ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Weeee! Håller tummarna!

2009-06-15 @ 23:43:49
URL: http://sjubarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0