Tisarbaden

Hej på er! :)
Jag kom hem för någon timma sen men bloggar inte förens nu. Dagen har varit himla mysig faktiskt! Började med att Maggan kom och hämtade mig och vi åkte till Ikea. (Världens bästa ställe) Jag shoppade mig lite saker till toan, en dörrmatta för 5:-, en billig tyflonpanna m.m... Hittade massa mer grejer jag vill köpa men det får vänta.
Sen gick vi en sväng inne på Marieberg. In i en hel del affärer. Bland annat Lagerhaus. (Världens näst bästa ställe).

Sen tog vi oss till Maggans stuga i Tisaren. Låg och solade där en stund. :)


Hundra timmar senare kom Kim och Henke i Henkes åk. Lite fin är den!



Och sen kom även Millan och vi traskade ner till sjön för det var ett par som ville bada. Jag var inte en av dom.





Vid Millans familjs stuga så träffade vi på två supertama svanar. Eller i alla fall så pass tama så de åt bröd ur händerna på den som bjöd.

Och jag önskar jag hade en systemkamera!!!!!!

Det blev i alla fall en mysig kväll där Henke även bjöd oss alla på tonfisksallad och vi spelade massa med kort! (Jag är bäst! :D)
Nu tänkte jag nana kudden. Krampuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0