Today

Idag har jag jobbat. Som jag skrev igår....

Började dagen klockan 03:30 första gången då jag vaknade av att det var dagsljus inne i rummet. Jag var helt säker på att jag försovit mig... men det hade jag ju inte... låg och halvsov fram tills klockan ringde.
Började jobba klockan 8:00 och slutade 17:45 ungfär.
Skyndade till tåget som skulle gå 18:05 men när jag kommer fram så säger en högtalare att tåget blivit inställt.

Bingo.

Någon gubbe skriker att det går en buss om några sekunde samtidigt som han springer mot busstationen. Jag hänkar på. En annan kille likaså. Vi hann precis.

"Ungdom va?"
"Öh, ungdom ja! ja?"
"okej..."

Jag tänkte ungdom är 26 som på tåget men kom på att åldern nog är lite lägre på bussen... 18 eller?

Äh, screw it.. jag fick betala 20:- istället för 41:-

Tur det inte kom en kontrollant.



Anyways.. nu är jag hemma sen några timmar och jag håller på att tvätta. Kul! Nej!
Två kompisar är på väg över och vi ska kika på film. :)

Bye bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

19 på buss

2009-06-17 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0