Workworkwork

Idag ska jag lägga mig tidigt, hade jag tänkt.
För imorn ska jag upp tidigt, ska med ett tåg 07:30 till Kumla och sen ska jag jobba en hel dag! :D Weeeehooo! Jag ska fräscha upp minnena mest eftersom jag jobbat där förut..men det var ett bra tag sen.

Det är ett café jag ska jobba på... Jobbade där i ungefär ett år 2006-2007. Ska bli så himla kul att träffa Mimmie med.. Hon som jobbar där i vanliga fall (och även är min gamla kökslärare)

Bilden är från 2007 någongång.. hett på jobbet. Jag välte en bakelse på bordet... så då kunde vi ju inte sälja den.. så då var jag ju tvungen att slänga den... (läs äta upp den)

Det blir en lång dag för min del imorn. Ska vara med från öppning till stängning! Så när jag kommer hem lär jag vara helt slut! Haha.. och så blir det kanske lite dålig bloggning från mig, men då vet ni varför.

Nu ska jag kolla klart på DH. Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Lycka till med jobbandet! kram

2009-06-16 @ 22:36:57
URL: http://sjubarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack mami :)

2009-06-16 @ 22:56:18
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0